Welcome to www.vredestein.com.
Please select your country:

Europe Rest of the world

België/Belgique Danmark Deutschland España France Italia Luxembourg/Luxemburg Magyarország Nederland Norge Österreich Polska Republika Hrvatska Republika Slovenija Româna Russia Schweiz/Suisse/Svizzera Slovensko Sverige United Kingdom

Australia Canada China Hong Kong India Israel Maroc/Morocco México Middle East New Zealand South Africa Thailand Turkey United States
:: Vælg land
  • België
  • Canada
  • Danmark
  • Deutschland
  • España
  • France
  • India
  • Italia
  • Luxembourg
  • Magyarország
  • Middle East
  • Nederland
  • New Zealand
  • Noreg
  • Österreich
  • Polska
  • Republika Hrvatska
  • Republika Slovenija
  • Româna
  • Schweiz
  • Singapore
  • South Africa
  • Sverige
  • Türkiye
  • United Kingdom
  • United States
  • ישראל
  • المغرب
  • ราชอาณาจักรไทย
  • 中华人民共和国
  • 香港
:: Vælg sprog

VREDESTEIN SOM SPONSOR

Vredestein foretrækker at se sponsorering som en form for samarbejde, hvor to parter gavner hinanden. Sponsorering indebærer, at den sponserede part er villig og i stand til at tilbyde noget betydningsfuldt til gengæld. Udover reklameannoncer og reklameskilte kunne dette f.eks. omfatte billetter.
Vredesteins mål for sponsorering er at øge bevidstheden om brandet, styrke vores brand-image, bidrage til intern stolthed, styrke relationer og sælge produkter. Sponsorering behøver ikke kun at handle om penge - det kan også være at stille faciliteter og personale til rådighed. En vigtig faktor i sponsorering er, at Vredesteins og den sponserede parts kerneværdier er tæt forbundne.

KRITERIER FOR SPONSORAT

  • Der skal være masser af tid til at planlægge succesfuld sponsorering (i tilfælde af arrangementer skal en sponsoranmodning sendes tre måneder før, arrangementet bliver afholdt).
  • Det påtænkte formål er af national/international karakter.
  • Organisationen er professionel og pålidelig.
  • Principielt kræver Vredestein brancheeksklusivitet som (hoved) sponsor. Dette betyder, at Vredestein ikke vil yde sponsorat, hvis en anden dækproducent også er sponsor.
  • Der kan ikke være nogen permanent, økonomisk afhængighed af Vredestein som sponsor.
  • Vredestein ser fordelene ved sponsorering.
  • Sponsorering bidrager til udførslen af de påtænkte markedsføringsmål.
  • Beslutningen om godkendelse/afslag vil blive formidlet skriftligt eller pr. e-mail. Et eventuel afslag er ikke til diskussion.

Anmodning om sponsorat