NY KAMPAGNE FOR VREDESTEIN-DÆK TIL LANDBRUG

NY KAMPAGNE FOR VREDESTEIN-DÆK TIL LANDBRUG

Vredestein har iværksat en ny kampagne #LIVETHELAND.

Efter lanceringen af dets yderst succesfulde bildækkampagne #ROCKTHEROAD retter Apollo Vredestein nu sit markedsføringsskyts mod landbrugssektoren for at styrke brandet yderligere. Vredesteins salg inden for dette segment er allerede steget betydeligt i den seneste tid, hvilket har resulteret i en udvidelse af produktionskapaciteten for dæk til landbruget. Den nye kampagne #LIVETHELAND er fokuseret på ydeevne og frihed for både menneske og maskine.

 

Mærk friheden. Oplev ydeevnen

Udbyttet #LIVETHELAND repræsenterer forbindelsen mellem landmænd og miljøet. Den lange levetid på Vredestein-dæk hjælper dem til at opnå en optimal ydeevne, ligesom den fremragende ydeevne øger produktiviteten og sænker omkostningerne. 

Vredesteins nye kampagne sigter mod at øge bevidstheden om denne kendsgerning. Følelsen af frihed og et højt præstationsniveau er udtrykt i udbyttet "Mærk friheden. Oplev ydeevnen.", hvor følelsen af frihed er knyttet til landmænd, der kan træffe deres egne beslutninger som selvstændigt erhvervsdrivende – f.eks. dyrkningsmetode og valg af, hvilke landbrugsmaskiner der skal bruges – og nyde livet på landet og i naturen. Desuden beskrives det, hvordan landbrugets fagfolk kan opleve større frihed takket være Vredestein-dæks førsteklasses ydeevne. Disse dæk sparer dem tid og penge, som de efterfølgende kan bruge efter forgodtbefindende, enten i deres private eller professionelle liv. 

Den nye kampagne er ved at blive rullet ud internationalt.